Polityka prywatności

ZASADY SKLEPU

DOBRA

W sklepie można kupić tylko towary, które są na stanie i są gotowe do sprzedaży. Inne zamówienia podlegają uprzedniemu zatwierdzeniu i zatwierdzeniu przez kierownictwo.

DOSTAWA

Paczki wysyłane są za pośrednictwem Venipak. Po dokonaniu płatności towar dostarczamy w ciągu 1-3 dni Przed dostawą kurier skontaktuje się z Państwem, dlatego konieczne jest podanie dokładnego numeru telefonu kontaktowego. numer. Darmowa dostawa przy zamówieniach powyżej 40 euro !

ZAPŁATA

Płatności można dokonać za pośrednictwem bezpiecznej platformy płatniczej PaySera, za pośrednictwem poczty e-mail. bankowość, karta płatnicza lub inne oferowane metody. Możliwa jest również płatność przelewem bankowym, po uprzednim uzgodnieniu z kierownictwem.

POWRÓT

W celu wymiany/zwrotu wadliwych towarów prosimy o kontakt z kierownictwem pod adresem info@outathome.eu Zwrot towarów wysokiej jakości odbywa się zgodnie z prawemj. Towar musi być w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu, koszty zwrotu pokrywa kupujący.

Pliki cookie i polityka prywatności

1. Kas yra slapukas? Plik cookie to mały plik tekstowy, który witryna internetowa zapisuje na Twoim komputerze lub urządzeniu mobilnym, gdy go odwiedzasz. Pozwala witrynie „zapamiętać” Twoje działania i preferencje (takie jak lokalizacja, wyszukiwanie, język, rozmiar czcionki i inne opcje wyświetlania) przez pewien czas, bez konieczności ponownego ich wprowadzania za każdym razem, gdy odwiedzasz witrynę lub przeglądasz jego różne strony. 2. Kaip naudojame slapukus? Używamy Google Analytics i innych podobnych narzędzi do analizy korzystania z tej witryny. Narzędzia te generują statystyki i inne informacje dotyczące korzystania z Serwisu na podstawie plików cookies, które są zapisywane na komputerach użytkowników. Zebrane informacje o wizytach w Serwisie służą do generowania raportów dotyczących korzystania przez Ciebie z Serwisu. Informacje te są przechowywane przez Google lub innego dostawcę usług. Używamy również plików cookie, aby zidentyfikować Cię jako poprzedniego użytkownika Witryny. 3. Prawa odwiedzających witrynę 3.1 Możesz zaakceptować pliki cookie. Jeżeli nie zgadzasz się na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze lub innym urządzeniu końcowym, możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej, aby wyłączyć wszystkie pliki cookies lub włączyć/wyłączyć je pojedynczo. Należy jednak pamiętać, że w niektórych przypadkach może to spowolnić przeglądanie, ograniczyć funkcjonalność niektórych witryn lub zablokować dostęp do witryny. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę www.AllAboutCookies.org lub www.google.com/privacy_ads.html. 4. Serwis wykorzystuje następujące rodzaje plików cookies: 4.1 Funkcjonalne pliki cookie: używamy funkcjonalnych plików cookie, które umożliwiają zapamiętanie Twoich wyborów i efektywne korzystanie z witryny. Na przykład pliki cookie pozwalają witrynie zapamiętać wybrany język, przeprowadzone wyszukiwania lub przeglądane strony. Tego typu pliki cookie nie są niezbędne do działania witryny, ale dodają więcej opcji i sprawiają, że przeglądanie jest przyjemniejsze. 4.2 Analityczne pliki cookie: Używamy tego rodzaju plików cookie, aby zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający korzystają z witryny, aby odkryć słabe i mocne strony witryny, zoptymalizować i poprawić wydajność witryny oraz kontynuować wdrażanie innowacyjnych rozwiązań. Gromadzone dane obejmują strony, które przeglądasz, rodzaj platformy, z której korzystasz, informacje o dacie i godzinie, liczbę kliknięć, ruchy myszy i aktywność przeglądania, słowa kluczowe i inny tekst, który zbierasz podczas przeglądania witryny. Używamy również analitycznych plików cookie dla firm zajmujących się reklamą online, aby analizować zachowania konsumentów po wyświetleniu reklam online. Nie wiemy kim jesteś, ponieważ zbieramy tylko anonimowe informacje. 4.3 Wymagane pliki cookie: Te pliki cookie są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i dlatego nie można ich wyłączyć w naszym systemie. Aby ułatwić korzystanie z witryny, niezbędne pliki cookie aktywują główne funkcje, takie jak przeglądanie stron i dostęp do chronionych obszarów witryny. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać poprawnie. Te pliki cookie są niezbędne do działania Witryny i nie można ich wyłączyć w naszych systemach. INFORMACJE PUBLICZNE I STRONY / APLIKACJE OSÓB TRZECICH Platformy społecznościowe i powiązane gadżety. Nasza strona internetowa może integrować usługi świadczone przez podmioty trzecie (Facebook, Instagram, Google itp.), więc jeśli korzystasz z Facebooka lub loginu innej osoby trzeciej, mogą one zbierać informacje o Tobie, umieszczać plik cookie w Twojej przeglądarce internetowej, aby ich usługi działały prawidłowo usługi. Ponadto działamy w różnych sieciach społecznościowych, więc kiedy wchodzisz w interakcję z nami lub wysyłasz informacje za pomocą dowolnej platformy, robisz to na własne ryzyko, nie oczekując prywatności. Nie możemy kontrolować działań innych użytkowników tych platform ani działań samych platform. Korzystając z platform innych firm, podlegasz politykom prywatności tych firm. Linki do platform stron trzecich. Nasza strona internetowa może zawierać linki do innych stron internetowych, których polityka prywatności może różnić się od naszej, dlatego zachęcamy do uważnego zapoznania się z politykami prywatności tych firm podczas udzielania jakichkolwiek informacji lub odwiedzania innej strony internetowej. Wszelkie przetwarzanie danych jest wykonywane przez UAB Pecu Nino. UAB Pecu Nino zobowiązuje się nie przekazywać danych osobowych osobom trzecim, chyba że jest to niezbędne do realizacji zamówienia. Możesz dowiedzieć się, jakie dane o Tobie są gromadzone, wysyłając żądanie na adres info@outathome.eu – możesz zażądać sprostowania danych lub ich całkowitego usunięcia z naszej bazy.

Zakup i gwarancja

1. Zakup towarów

Produkty, które są wyświetlane w sklepie, są aktywne i oznaczone jako Na stanie, W magazynie, Dostępne do zamówienia – w magazynie. Inne elementy można zamówić na życzenie po wcześniejszym uzgodnieniu.

2. Dostawa towarów

Po dokonaniu płatności za towary, które znajdują się w magazynie, zorganizujemy i wyślemy je w ciągu 4 godzin roboczych (I-V 10.00-16.00). W przeciwnym razie towary są wysyłane następnego dnia roboczego. Dostawa jest realizowana przez Venipak Lietuva, UAB. Czas dostawy: Litwa 1-2 dni. Łotwa 1-2 d.d. Estonia 2-3 d.d. Polska 2-3 d.d. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek opóźnienia w wysyłce spowodowane przez Venipak Lietuva, UAB.

3. Inspekcja towarów

Po otrzymaniu towaru pod wskazany adres należy sprawdzić, czy towary nie uległy uszkodzeniu podczas transportu. W przypadku uszkodzenia towaru należy skontaktować się z info@outathome.eu. Reklamacje nie będą przyjmowane, jeśli nie skontaktujemy się z klientem w dniu odbioru towaru.

4. Okres gwarancji i serwis

Okres gwarancji na towary bez baterii/ogniw wynosi 24 miesiące. Wymiana gwarancyjna i/lub serwis nie są dostępne dla towarów uszkodzonych podczas montażu, instalacji. Okres gwarancji na obudowy/wykładziny do basenów z hydromasażem i basenów pływackich wynosi 6 miesięcy. Okres gwarancji na elektronikę wanien z hydromasażem, basenów – 12 miesięcy. Z gwarancji wyłączona jest wymiana i/lub serwisowanie wyrobów gumowych/tworzywowych, zabezpieczenie przed przeciekami powietrza lub wody oraz uszkodzeniami mechanicznymi. Serwis gwarancyjny jest prowadzony przez: Produkty producenta Bestway: https://www.bestwaycorp.lt/support Inne produkty: info@outathome.eu

5. Sprawy nieobjęte gwarancją

Zobowiązania gwarancyjne Sprzedawcy wygasają (zostają naruszone) w następujących przypadkach: – kupujący naruszył zasady użytkowania lub przechowywania towarów; – towary zostały uszkodzone (zepsute) z winy lub zaniedbania kupującego lub osób trzecich; – towary uległy zniszczeniu/uszkodzeniu w wyniku działania siły wyższej; – towary noszą ślady uszkodzeń mechanicznych lub zniszczenia; – towary nie były używane zgodnie z ich przeznaczeniem; – towary zostały uszkodzone w wyniku klęsk żywiołowych (uderzenie pioruna, powódź, pożar itp.); – produkt był używany w nieodpowiednich warunkach lub w nieodpowiednim środowisku; – towary zostały uszkodzone z powodu awarii zasilania, wahań napięcia itp; – produkt został uszkodzony/uszkodzony przez przedmioty, piasek, żywność, owady itp; – towary zostały uszkodzone w wyniku uderzenia lub podczas transportu, jeżeli towary są przewożone przez klienta; – usterka została usunięta przez nieautoryzowany warsztat/osobę; – jeśli kupujący nie dostarczy dokumentu zakupu towarów; – w przypadku przecieku powietrza lub wody, otwory, niezależnie od przyczyny; – w przypadku uszkodzenia wyrobów gumowych/tworzyw sztucznych/części plastikowych towarów. Przetłumaczono z www.DeepL.com/Translator (wersja darmowa)

6. Zwrot towarów wysokiej jakości

Wszystkie towary zamówione na stronie www.outathome.eu i po okazaniu dowodu zakupu można zwrócić sprzedawcy w terminie przewidzianym przepisami prawa. Towar musi być nierozpakowany, nieużywany i w nieuszkodzonym opakowaniu. Koszty zwrotu ponosi kupujący. Po otrzymaniu i sprawdzeniu towaru, pieniądze za zwrot należy wpłacić w ciągu 3 dni.