ZASADY SKLEPU
DOBRA
W sklepie można kupić tylko towary, które są na stanie i są gotowe do sprzedaży. Inne zamówienia podlegają uprzedniemu zatwierdzeniu i zatwierdzeniu przez kierownictwo.
DOSTAWA
Paczki wysyłane są za pośrednictwem Venipak. Po dokonaniu płatności towar dostarczamy w ciągu 1-3 dni Przed dostawą kurier skontaktuje się z Państwem, dlatego konieczne jest podanie dokładnego numeru telefonu kontaktowego. numer. Przy zamówieniach powyżej 50 Eur dostawa będzie darmowa!
ZAPŁATA
Płatności można dokonać za pośrednictwem bezpiecznej platformy płatniczej PaySera, za pośrednictwem poczty e-mail. bankowość, karta płatnicza lub inne oferowane metody. Możliwa jest również płatność przelewem bankowym, po uprzednim uzgodnieniu z kierownictwem.
POWRÓT
W celu wymiany/zwrotu wadliwych towarów prosimy o kontakt z kierownictwem pod adresem info@outathome.eu
Zwrot towarów wysokiej jakości odbywa się zgodnie z prawemj. Towar musi być w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu, koszty zwrotu pokrywa kupujący.
Pliki cookie i polityka prywatności
1. Kas yra slapukas?
Plik cookie to mały plik tekstowy, który witryna internetowa zapisuje na Twoim komputerze lub urządzeniu mobilnym, gdy go odwiedzasz. Pozwala witrynie „zapamiętać” Twoje działania i preferencje (takie jak lokalizacja, wyszukiwanie, język, rozmiar czcionki i inne opcje wyświetlania) przez pewien czas, bez konieczności ponownego ich wprowadzania za każdym razem, gdy odwiedzasz witrynę lub przeglądasz jego różne strony.
2. Kaip naudojame slapukus?
Używamy Google Analytics i innych podobnych narzędzi do analizy korzystania z tej witryny. Narzędzia te generują statystyki i inne informacje dotyczące korzystania z Serwisu na podstawie plików cookies, które są zapisywane na komputerach użytkowników. Zebrane informacje o wizytach w Serwisie służą do generowania raportów dotyczących korzystania przez Ciebie z Serwisu. Informacje te są przechowywane przez Google lub innego dostawcę usług. Używamy również plików cookie, aby zidentyfikować Cię jako poprzedniego użytkownika Witryny.
3. Prawa odwiedzających witrynę
3.1 Możesz zaakceptować pliki cookie. Jeżeli nie zgadzasz się na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze lub innym urządzeniu końcowym, możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej, aby wyłączyć wszystkie pliki cookies lub włączyć/wyłączyć je pojedynczo. Należy jednak pamiętać, że w niektórych przypadkach może to spowolnić przeglądanie, ograniczyć funkcjonalność niektórych witryn lub zablokować dostęp do witryny. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę www.AllAboutCookies.org lub www.google.com/privacy_ads.html.
4. Serwis wykorzystuje następujące rodzaje plików cookies:
4.1 Funkcjonalne pliki cookie: używamy funkcjonalnych plików cookie, które umożliwiają zapamiętanie Twoich wyborów i efektywne korzystanie z witryny. Na przykład pliki cookie pozwalają witrynie zapamiętać wybrany język, przeprowadzone wyszukiwania lub przeglądane strony. Tego typu pliki cookie nie są niezbędne do działania witryny, ale dodają więcej opcji i sprawiają, że przeglądanie jest przyjemniejsze.
4.2 Analityczne pliki cookie: Używamy tego rodzaju plików cookie, aby zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający korzystają z witryny, aby odkryć słabe i mocne strony witryny, zoptymalizować i poprawić wydajność witryny oraz kontynuować wdrażanie innowacyjnych rozwiązań. Gromadzone dane obejmują strony, które przeglądasz, rodzaj platformy, z której korzystasz, informacje o dacie i godzinie, liczbę kliknięć, ruchy myszy i aktywność przeglądania, słowa kluczowe i inny tekst, który zbierasz podczas przeglądania witryny. Używamy również analitycznych plików cookie dla firm zajmujących się reklamą online, aby analizować zachowania konsumentów po wyświetleniu reklam online. Nie wiemy kim jesteś, ponieważ zbieramy tylko anonimowe informacje.
4.3 Wymagane pliki cookie: Te pliki cookie są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i dlatego nie można ich wyłączyć w naszym systemie. Aby ułatwić korzystanie z witryny, niezbędne pliki cookie aktywują główne funkcje, takie jak przeglądanie stron i dostęp do chronionych obszarów witryny. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać poprawnie. Te pliki cookie są niezbędne do działania Witryny i nie można ich wyłączyć w naszych systemach.
INFORMACJE PUBLICZNE I STRONY / APLIKACJE OSÓB TRZECICH
Platformy społecznościowe i powiązane gadżety. Nasza strona internetowa może integrować usługi świadczone przez podmioty trzecie (Facebook, Instagram, Google itp.), więc jeśli korzystasz z Facebooka lub loginu innej osoby trzeciej, mogą one zbierać informacje o Tobie, umieszczać plik cookie w Twojej przeglądarce internetowej, aby ich usługi działały prawidłowo usługi. Ponadto działamy w różnych sieciach społecznościowych, więc kiedy wchodzisz w interakcję z nami lub wysyłasz informacje za pomocą dowolnej platformy, robisz to na własne ryzyko, nie oczekując prywatności. Nie możemy kontrolować działań innych użytkowników tych platform ani działań samych platform. Korzystając z platform innych firm, podlegasz politykom prywatności tych firm.
Linki do platform stron trzecich.
Nasza strona internetowa może zawierać linki do innych stron internetowych, których polityka prywatności może różnić się od naszej, dlatego zachęcamy do uważnego zapoznania się z politykami prywatności tych firm podczas udzielania jakichkolwiek informacji lub odwiedzania innej strony internetowej.
Wszystkie dane są przetwarzane przez UAB Out at Home. UAB Out at Home zobowiązuje się nie przekazywać danych osobowych osobom trzecim, chyba że jest to niezbędne do realizacji zamówienia.
Możesz dowiedzieć się, jakie dane o Tobie są gromadzone, wysyłając żądanie na adres info@outathome.eu – możesz zażądać sprostowania danych lub ich całkowitego usunięcia z naszej bazy.
Zakup i gwarancja
1. Zakup towarów
Artykuły wyświetlane w sklepie są dostępne w magazynie i można je zamówić, jeśli dany artykuł jest
oznaczone jako “W magazynie”, “W magazynie”, “Dostępne do zamówienia”. Można zamówić inne towary
po złożeniu osobnego zamówienia u sprzedawcy i po wcześniejszym uzgodnieniu.
2. Dostawa towarów
Po dokonaniu płatności za towary znajdujące się w magazynie, organizujemy i wysyłamy je w ciągu 4 roboczych
godziny (I-V 10.00-16.00). W przeciwnym razie towar zostanie wysłany następnego dnia roboczego. Dostawa towarów
przeprowadzone przez Venipak Lietuva, UAB.
Czas dostawy:
– Litwa 1-2 dni robocze.
– Łotwa 1-2 dni roboczych
– Estonia 2-3 dni roboczych
– Polska 2-3 dni roboczych
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w wysyłce spowodowane działalnością Venipak Lietuva, UAB lub
wina.
3. Inspekcja towarów
Po otrzymaniu towarów na adres podany przez kupującego, kupujący ma obowiązek sprawdzić, czy towary są
jakość produktu i brak jakichkolwiek uszkodzeń powstałych podczas transportu. W przypadku nieprawidłowości kupujący
musi skontaktować się z nami przez nie później niż 1 dzień kalendarzowy od daty dostawy e. mail.
info@outathome.eu i poinformuj o wszelkich wadach (nieprawidłowościach) w jakości towarów,
wady. Jeśli Kupujący przekroczy termin sprawdzenia jakości towaru, reklamacja nie zostanie uznana.
4. Okres gwarancji i serwis
Produkty objęte są 2-letnią gwarancją. Wymiana gwarancyjna i/lub serwisowanie
nie dotyczy towarów, które zostały uszkodzone podczas montażu lub instalacji.
Serwis gwarancyjny jest świadczony przez:
– Produkty producenta Bestway: https://www.bestwaycorp.lt/support
– Inne produkty: info@outathome.eu
5. Sprawy nieobjęte gwarancją
Zobowiązania gwarancyjne sprzedawcy zostają zakończone (naruszone) w następujących przypadkach:
– kupujący naruszył zasady użytkowania lub przechowywania towarów;
– towary zostały uszkodzone z winy lub zaniedbania kupującego lub osób trzecich;
– towary zostały uszkodzone w wyniku działania siły wyższej;
– produkt wykazuje uszkodzenia mechaniczne i oznaki zniszczenia;
– produkt nie był używany zgodnie z jego przeznaczeniem;
– towary zostały uszkodzone przez klęski żywiołowe (uderzenie pioruna, powódź, pożar itp.);
– produkt był używany w nieodpowiednich warunkach lub w nieodpowiednim środowisku;
– produkt został uszkodzony z powodu przerw w dostawie prądu, wahań napięcia itp;
– produkt został uszkodzony przez przedmioty, piasek, jedzenie, owady itp;
– towary zostały uszkodzone (zniszczone) w wyniku uderzenia lub podczas transportu, gdy klient sam przewozi towary;
– usterka została naprawiona przez nieautoryzowany serwis/osobę;
– jeśli kupujący nie przedstawi dowodu zakupu;
– otwory spowodowane przeciekami powietrza lub wody, niezależnie od
powody, które za tym stoją;
– jeśli gumowe/ plastikowe części produktu są uszkodzone.
6. Zwrot towarów wysokiej jakości
Towary wysokiej jakości zamówione na stronie www.outathome.eu można zwrócić sprzedawcy w ciągu czternastu dni
dni od przekazania towarów kupującemu. Wniosek kupującego o wymianę lub zwrot
jest spełniony, jeśli towary nie były używane, są nienaruszone i zachowały swoje właściwości użytkowe,
towary są w dobrym stanie, a kupujący ma dowód, że je otrzymał
kupił od sprzedawcy. Kupujący jest odpowiedzialny za koszty zwrotu. Po otrzymaniu i sprawdzeniu towarów, pieniądze
zwrócone w ciągu 3 dni roboczych